דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי יוקרתי 

מאת    [ 11/08/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3263 פעמים ]

בפעם הראשונה שמישהו נכנס אליכם למשרד - בין אם זה עובד חדש או לקוח פוטנציאלי -  הדבר הראשון עליו נחות עיניו הוא לא המצגת המושקעת, לא החליפה שלבשתם בבוקר ולא המזכירה היפה - הוא הריהוט שמקבל את פניו כשהוא נכנס. ריהוט משרדי מדבר עוד לפני שפתחתם את הפה והוא יכול לשדר יוקרה, דינמיות, עוצמה, קלילות - כל מה שתבחרו.

ריהוט משרדי ככרטיס ביקור לעסק

ריהוט משרדי הוא לא רק הכסא עליו אתם יושבים, השולחן עליו אתם עובדים והמטבחון בו אתם שותים קפה - הוא החלל שלם בו אתם פועלים, אליו אתם מזמינים לקוחות, שמייצג אתכם החל משלב ההיכרות דרך שלב המשא ומתן ועד לסגירת החוזים.

לכן, כדאי שהריהוט שלכם יהווה מעין כרטיס ביקור שישדר את מה שאתם רוצים לשדר. אם אתם רוצים לשדר יוקרה, רצינות וכובד ראש - כדאי לבחור בריהוט קלאסי, אפילו כבד, עם הרבה עץ וריפודי עור. לעומת זאת, אם אתם מנהלים של חברה צעירה וקלילה ומעוניינים לשדר קו מחשבה צעיר, דינמי, אפילו מחוצף - כדאי לבחור בריהוט מודרני, חי וצבעוני.

ריהוט משרדי למען העובדים

המשתמשים העיקריים של הריהוט המשרדי הם העובדים. על כן - מומלץ לדאוג לריהוט שיעורר בהם השראה ושיעלה את התפוקה. ריהוט משרדי עבור מנהלים, כמו למשל כסא מנהלים או פינות ישיבה למשרד, צריך לא רק להיות נוח - אלא גם לשדר יוקרה ועוצמה. לעומת זאת, ריהוט עבור עובדים בדרג זוטר או ביניים לא חייב להיות יוקרתי - אבל הוא צריך להיות נוח לשימוש ונעים לעין.

באופן כללי, כשחושבים על ריהוט לעובדים, כדאי לחשוב על כסאות נוחים לשימוש, הן למשרדים והן לחדרי הישיבות, על שולחנות מרווחים מחד ובעלי אופציות איחסון מאידך, על חדרי ישיבות נעימים, אשר בד בבד משדרים מקצועיות ויעילות. ועל מטבחון או פינת קפה מזמינים ונעימים - אבל לא נעימים מדי...

ריהוט משרדי ככלי לביטוי התרבות הארגונית

ריהוט משרדי ועיצוב המשרד באופן כללי, יכול לתמוך בכל התרבות הארגונית שלכם. החל מעמדת הקבלה, דרך חללי העבודה ועד האביזרים הקטנים ביותר שעל השולחן - הריהוט יכול לשקף את החזון של הגוף אותו הוא משמש.

אם זו חברה הדוגלת בשיתוף פעולה עמוק בין העובדים - תוכלו לבטא זאת על ידי יצירת חללי עבודה משותפים, שולחנות רחבים המיועדים לשימוש של מספר עובדים והפרדה בין מחלקות רק על ידי מחיצות מעוצבות. מנגד, אם אתם מאמינים בהיררכיה ובשיטות עבודה מסורתיות  - תנו לכך ביטוי על ידי חלוקה למשרדים סגורים ולחללי עבודה קטנים וריהוט קלאסי המשדר אלגנטיות ויוקרה.

ריהוט משרדי יגרום ללקוחות להרגיש בבית

הריהוט המשרדי מייצג אתכם, את התרבות הארגונית שלכם ואת העובדים שלכם - אולם מצדו השני של המתרס נמצאים הלקוחות, שצריכים להרגיש אצלכם בבית. אתם יכולים לגרום ללקוחות שלכם לתחושה נינוחה אפילו דרך ריהוט מוסדי: פינת קבלה מזמינה, ספת המתנה מרווחת, יצירות אמנות על הקירות - הקפדה על פרטים קטנים כאלו יכולה לעשות את ההבדל בין לקוח שבורח ללקוח שלא רוצה לעזוב.

 

כך שריהוט הוא לא רק ערימה של פריטים פונקציונליים גרידא - יש לו חשיבות מכרעת על איך שהעסק שלכם יראה, איך הוא יתנהל ועל מה הוא ישדר. על כן, ריהוט משרדי מעוצב ויוקרתי, בכל סגנון שאותו תבחרו, הוא אינו מותרות - הוא בגדר חובה.

 

חברת ”פיטרו” מיישמת מדי יום את סיסמת Dress your space – פתרונות מעוצבים, אופנתיים, יעילים, נוחים וחדשניים לסביבות עבודה ולחללים ציבוריים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב